1 december 2012

Shoppen bij DaWanda

Ken jij DaWanda al? Overgewaaid uit Duitsland is dit een site met een mooie verzameling creatieve en handmade producten. Moet eerlijk zijn, niet alles is mijn smaak. Maar zoals je aan de selectie hierboven ziet zijn er zeker veel mooie producten te vinden. Dit zijn voornamelijk producten van winkels die we afgelopen zomer op de designmarket van DaWanda hebben gespot.
En wat maakt shoppen helemaal fijn?! Een cadeaubon!!! En laat het nou cadeaubonnen regenen bij DaWanda. Een flinke groep bloggers is uitgenodigd om een give away te doen van een cadeaubon ter waarde van € 20,-. Dus sla je slag, en dan nog eens, en dan nog eens, en probeer het hier ook nog eens. We hebben een rijtje deelnemers opgesteld voor je om je kansen te vergroten, verbreden en te maximaliseren.
This is a give away from DaWanda online shopping site that is only for Dutch participants. So I've only posted in Dutch, I'm sorry.

Andere blogs waar je de komende weken een kans kunt wagen zijn:
Een nieuw avontuur, Yvestown, Zilverblauw, A girl named Phil, MoosMade, Oh Marie, MikoDesign... (als er aanvullingen zijn volgen deze dus blijf kijken)

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief! Ik doe graag mee aan deze give away! DaWanda is te gek!
    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne actie! Ik doen met veel plezier mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spreid je kansen enzo... dus ook hier doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet alles is leuk maar wel heel veel...
    moeilijk kiezen toch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm in! Dat kiezen gaat mij wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag ook mee! Ik vind hangemaakte dingen zo leuk he! En anders stationery wel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalige give-away! Ik doe dus graag mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook heel graag mee! Er zijn héél leuke dingen te vinden op Dawanda (heb ik recent ontdekt) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, ik doe ook mee onder het mom van 'spreid je winkansen'!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dan doe ik natuurlijk heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Caroline! Super leuk hè? Mikodesign en ik doen ook mee - op Oh Marie! (Ik doe dus hier dus maar niet mee ;-)) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die lamp van Indie-ish en een poster van Swaan staan op mijn verlanglijstje dus ik doe mee! Fijne avond, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, ik heb nog wel een Da Wanda verlanglijstje, met oa een stempel, een rok...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook graag mee, leuk, shoppen bij Dawanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. creative and imaginative!!!
    keep posting and happy blogging!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Adorable ... presentatie maakt uw afbeelding hoog op kijkers geest en het inspireert me veel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The way you express your product inspires me a lot....One snap is covering all amazingly...

    BeantwoordenVerwijderen