7 maart 2012

Nog meer voorjaar

Als je er nu echt helemaal voor wilt gaan om het voorjaarsgevoel in huis te halen verf dan eens een lijst en een kastje kanarie geel. Je hebt dit in een halve dag (met verf halen, schuren en lakken) gedaan. En het vrolijkt de hal meteen lekker op. En straks in de zomer ga je weer voor aqua blauw, in herfst voor diep oranje en in de winter maak je het donker grijs. Keeps you busy!
If you really want to embrace the spring why not paint a mirror frame and small wall cabinet bright yellow. Put your mind to it and it will only take you half a day (buying paint, sanding and painting). And it brightens up your hallway. Not liking it anymore when summer arrives, change it into aqua blue, in autumn you choose deep orange and in winter take dark grey. It keeps you busy!
Images: Dosfamily blog

3 opmerkingen:

  1. Love it!!! Mooi afgestyled ook met de bloesem en de leuke poppetjes en schoentjes. Lekker fris, ik ben geinspireerd en ga meteen om me heen kijken wat ik geel kan verven :-) Bisou Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha leuk, ik heb net een post geplaatst op mijn blog over mijn naaikistje dat dezelfde kleur geel kreeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he dat geel!
    Lieve schoentjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen