26 september 2011

Ga jij ook naar de woonbeurs?

Zoals gisteren aangegeven zijn 30 bloggers op uitnodiging van Sanoma ontvangen op de woonbeurs. Bij ieder huis van de woonbladen zijn we ontvangen door de hoofdredacteur met een toelichting. Hier zie je per huis een kleine foto compilatie. De komende week volgen er nog meer highlights uit de woonhuizen.
Ik wil niet teveel prijsgeven want de woonbeurs die moet je echt zelf beleven! Je kunt nog tot en met 2 oktober naar de RAI in Amsterdam.

Iedere dag op de hoogte blijven van het nieuws van de woonbeurs. Kijk dan ook op Woonbeurs TV. Klik op de afbeelding voor alle uitzendingen.

As mentioned yesterday I was amongst the 30 bloggers invited by the Dutch interior magazine for an event on the Woonbeurs. This is a consumer exhibition with the latest on interior. Hightlights aside from retailers showing their latest collections are the several houses decorated by the interior magazines.
You can follow the latest news on Woonbeurs TV (in Dutch).

3 opmerkingen:

  1. Leuk, Leuk, Leuk..ik kan niet wachten !
    Dank voor de preview.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie compilatie! Ik vond het een erg bijzondere dag, zowel door wat er te zien was op de beurs als door de leuke metgezellen!

    (Kun je nu mijn tweets lezen trouwens? Want volgens mij volg je me nog niet...)

    BeantwoordenVerwijderen