6 januari 2011

Bijna verhuizen!

Nog een paar dagen klussen en dan kunnen de eerste grote dingen over. Tot op de dag van vandaag heb ik spijt dat ik op etsy niet deze oude borduurprent heb gekocht. Want wat had deze mooi gestaan in ons nieuwe huisje. Maar gelukkig heb ik er een foto van opgeslagen. Als ik dan straks knus met de beentjes opgetrokken op onze nieuwe bank zit dan kan ik misschien het borduurgaren erbij pakken.
Just a few more days and we'll be ready to move the first large items into our new home. I'm still sorry I didn't buy this vintage embroidery on Etsy. This would have looked very nice on one of the walls in our new home. But luckely I saved a picture and who knows. I might get creative with my feet on the couch one evening.

5 opmerkingen:

  1. die is inderdaad super zeg! verkocht of kun je hem niet meer vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het klussen en je verhuizing! Niks leuker dan een heerlijk vers nieuw huis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met klussen & de verhuizing! Het borduurwerkje is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend... En zó leuk om van zo'n kaal huis een eigen stek te maken.
    p.s. heb gisteren je blog gepromoot op Irideeën. Ik begin er echt elke werkdag mee en ik word er altijd vrolijk van. Dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat ik hier lees dat je nog hard aan het klussen bent. Wanneer verschijnen de eerste beelden op je blog??? Erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen