15 februari 2010

Lille Lykke herstelt van CARNAVAL

In het zuiden des lands wordt momenteel volop carnaval gevierd. We hebben hier als echte Brabantse ook nog een avondje en middag van meegepikt. Dat is waarschijnlijk ook waarom ik nu zo gepakt ben door dit beeld. Net als deze vintage beer zou ik ook wel een kussen op mijn hoofd doen en wachten tot het weer morgen is.
Maar we zijn alweer volop aan de slag, de rivieren overgestoken richting Rotterdam en carnaval.... dat laat weer een jaartje op zich wachten. Voor zij die nog wel volop in het feestgedruis zitten zeg ik 'ALAAAAAF!'.

In the southern parts of Hollands folks are celebrating carnaval. As a genuine southern girl I've traveled to my birth town and joined the festivities for an evening and afternoon. This must be why I feel so assosiated to this image. Like this vintage bear I would love to put a pillow over my head and say 'Please, come back tomorrow'.
But we're home again, and back to work. And carnaval.... for me it will be there again next year. And for those still celebrating: ALAAAAFFFFF & enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Ik heb een award voor je prachtige blog, vol mooie wooninspiratie!
    Neem je een kijkje op m'n blog?
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat lief .... slaap lekker vannacht Zzzzzzz
    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen