3 juni 2009

Sfeervol en uitnodigend

Van zo'n afbeelding kan ik alleen maar vrolijk worden. Heerlijk licht, wit met lekker veel (makkelijk vervangbare) kleuraccenten en praktisch. Gewoon vol gebruiksvoorwerpen en verder geen poespas. Her en der een persoonlijk item als de schilderijtjes aan de muur. Sfeervol en uitnodigend zijn de woorden die voor mij bij deze keuken uit Hus & Hem horen.


An image like this makes me very happy. I love this kitschen as it is bright, white with many nice (easily replacable) colour accents and it is practical! Just full of daily utensils without fuss or unneccessary decor. Here and there you find a little frame on the wall giving the space a homely personal feeling. To me this Hus & Hem kitschen is attactive and inviting!

1 opmerking:

  1. Dit is echt zo´n keuken, waarvan ik bijna zou zeggen: met understatement. Het lijkt allemaal eenvoudig en niet al te duur uit te zien, zonder toeters en bellen... Maar als je bedenkt dat die Y-chairs van Wegner al om en bij de 500 euro per stuk kosten en die Smeg-koelkast nog eens meer dan het dubbele, plus het niet-geweten bedrag van die design-afzuigkap en de espresso-machine, dan weet je gelijk dat hier toch `meer` in zit :D
    Maar het is inderdaad wel een mooie ruimte. Daar zijn de Scandinaviƫrs zo goed in!

    BeantwoordenVerwijderen